Woensdag 12 april

12 april 2017 - Saint-Tropez, Frankrijk

Om 08:00 uur ging de wekker, want om 09:00 uur was het ontbijt. Om 09:45 uur moesten we bij de bus zijn, zodat we om 10:00 uur konden vertrekken naar de Côte de l'Esterel.

Na twee uur rijden waren we nog gestopt in Agay la Mar om mooie foto's te maken van het uitzicht in Côte de l'Esterel. Hierna was het nog ongeveer een uur rijden naar Sainte-Maxime. Om 13:30 uur kwamen we aan in Sainte-Maxime. Hier kregen we een uur de tijd om ergens een broodje te halen. Om 14:30 uur gingen we met de boot naar Saint-Tropez. We gingen met de les Bateauxverts over. Om 15:00 uur kwamen we aan bij Saint-Tropez. We hadden ander half uur vrije tijd en om 16:30 uur moesten we weer verzamelen. We kregen nog een ijsje.

Hierna gingen we weer terug naar de bus
Om 17:00 uur vertrokken we naar het ziekenhuis waar we nog een leerling en lerares moesten ophalen. Hier kwamen we om 18:30 uur aan en vanaf dit punt konden we eindelijk naar Nice. Onderweg hadden we nog een quiz gespeeld. Om 21:00 uur waren we eindelijk bij de appartementen aangekomen. We waren nog even naar de winkel geweest om spullen te kopen voor de terugreis.

1. Oma Lisette:
    13 april 2017
    Prachtig! Iech wins uuch 'n hiel gooj trökreis!
  2. Oma en opa:
    13 april 2017
    Chic, uit je verhalen en foto's kunnen we zien dat je een mooie reis hebt. Goeie reis terug naar Heer.