Dinsdag 11 april

11 april 2017 - Cannes, Frankrijk

We moesten om 07:30 uur opstaan, want om 08:30 uur was het ontbijt. Om 09:15 uur moesten we weer bij de bus zijn, zodat we om 09:30 uur konden vertrekken naar Antibes langs de kustroute. We hadden op de heenreis naar Antibes een quiz gespeeld. Samen met Ghislaine had ik gewonnen. We hadden een mapje die je kan gebruiken als pennenmap of toiletmapje met Monaco erop. Om 10:30 uur kwamen we aan in Antibes. Hier waren we langs de jachthaven en door de stad gelopen.

Om 11:30 uur gingen we weer verder naar Cannes. Om 12:15 uur waren we in Cannes. We hadden tot 14:15 uur vrije tijd om te gaan winkelen of te gaan lunchen en daarna gingen we met een groepje een wandeling maken door Cannes. We kwamen langs verschillende bezienswaardigheden. We hadden het JW Marriott en het Carlton hotel bezocht. Ook waren we langs het gebouw gelopen waar ieder jaar het film festival wordt gehouden. Onder de wandeling hadden we nog een ijsje gekregen. Ik had Violette en Tiramisu.

Om 15:45 uur kregen we vrije tijd om te gaan winkelen. Om 18:45 uur moesten we weer op de afgesproken plek verzamelen en om 19:00 uur gingen we gezamenlijk eten in een Italiaans restaurant. Ik had hier een pizza Margherita gegeten. Om 20:30 uur gingen we weer terug naar Nice. We waren om 21:45 uur weer terug bij de appartementen. We konden meteen aftekenen dat we op de appartementen waren en konden we gaan slapen.

1. Sandra Godding-Dackus:
    12 april 2017
    Hoi Lieverd, leuk om jouw reisverhaken te lezen. Zijn we er toch een beetje erbij.
    Je hebt wel een geweldige studiereis. Geniet er nog maar van, want morgen begint alweer je terugreis. Xxx
  2. Oma Lisette:
    12 april 2017
    Es iech dit lees weur iech e bitsje jaloers, wat 'n leuke reis. Geniet nog meir even!
  3. Oma en opa:
    12 april 2017
    Fantastisch leuke reis, geniet ervan, want het is zo weer voorbij. Mooie foto's!