Maandag 10 april

10 april 2017 - Monaco, Monaco

Om 07:30 uur ging de wekker. We hadden om 09:00 uur gezamenlijk ontbijt. Hierna zijn we eerst even snel naar de winkel geweest om boodschappen voor vanavond te halen. Om 09:45 uur moesten we bij de bus zijn, zodat we om 10:00 uur konden vertrekken naar Èze. Het was ongeveer een half uur rijden. Rond 10:30 uur kwamen we aan. Boven aan het Adelaars nest lagen de Botanische tuinen. Deze zijn we gaan bezoeken. We hadden nog even vrije tijd om te winkelen. Om 12:45 uur moesten we weer bij de bus zijn. Rond 12:00 uur vertrokken we weer uit Èze.

Rond 12:30 uur kwamen we aan in Monaco. Hier gingen we een stukje lopen tot de Kathedraal. Om 12:45 uur kregen we vrije tijd om te gaan shoppen of te gaan lunchen. Om 14:30 uur gingen we een stadswandeling maken door Monaco. Hier zijn we langs de Grand Prix van Monaco gelopen die ze aan het opbouwen waren. Ook zijn we langs het casino gelopen waar veel dure auto's bij elkaar stonden. Om 16:15 uur vertrokken we weer uit Monaco terug naar Nice. Rond 17:15 uur waren we terug in Nice. Vanaf dit moment hadden we een vrij avondprogramma. Ik heb samen met Gina gekookt. We hadden broodje hamburger, pasta met pesto en sla gemaakt. Hierna ben ik op het appartement gebleven en heb ik voor de leraren gecheckt wie al in de appartementen waren. Om 23:00 uur moesten we aftekenen dat we in het appartement waren en konden we gaan slapen.

1. Oma Lisette:
    11 april 2017
    Sjieke foto's Nikki. Ammezeer d'ch meir en netuurlik parler français!
  2. Oma en opa:
    11 april 2017
    Mooie verhalen en foto's Nikki, nog veel plezier de komende dagen.