Zondag 9 april

9 april 2017 - Nice, Frankrijk

We moesten om 06:00 uur opstaan, want om 07:00 uur was het ontbijt. Hierna konden we nog even naar de kamers om alle spullen te pakken. Om 07:45 uur moesten we allemaal beneden zijn en om 08:00 uur vertrokken we weer richting Nice.

Om 10:50 hadden we nog een tussenstop in Avignon. Om 11:30 uur moesten we terug zijn in de bus. Hierna moesten we nog drie uur rijden naar Nice. We waren rond 14:30 uur in Nice. Eerst gingen we met de bus over de boulevard.

Om 15:00 uur gingen we naar de appartementen en kregen we ander half uur vrije tijd om alles in orde te maken. Hierna zijn we Nice gaan verkennen met de leraren en je groepje. Dit duurde ongeveer een uurtje. We gingen daarna weer op eigen gelegenheid eten. Ik heb hier een lekker pizza gehad met kaas, ham en champignons. De rest van de avond hadden we vrije tijd. We zijn met een paar kinderen Nice gaan verkennen en natuurlijk foto's gaan maken. Ik ben rond 21:30 uur naar het appartement gegaan, want morgen staat weer een druk programma op. Om 23:00 uur moesten we weer aftekenen dat we op de kamer waren en konden we gaan slapen.

1. Christian:
    10 april 2017
    Leuk Nikki, volgende keer wel een foto erbij dat je afgetekend hebt om te mogen gaan slapen, hè, anders geloven we je natuurlijk niet. Heel veel plezier daar in Frankrijk, of was het nu de Côte d'Azur. "Nice" in ieder geval ;-)