Zaterdag 8 april

8 april 2017 - Lyon, Frankrijk

Op zaterdag 8 april zijn we om 09:00 uur vertrokken richting Lyon in Frankrijk. We kwamen eerst door Luik en daarna Luxemburg.

We zouden om 12:30 uur stoppen in Metz. Hier zouden we een lunchpauze van drie kwartier hebben, maar vanwege file zijn we pas rond 13:25 kunnen stoppen. Rond 14:00 uur hebben we onze reis voortgezet naar Lyon. Vanaf deze stop moesten we nog ongeveer 400 kilometer. We rijden nu richting Dyon.

Om 16:30 uur hebben we weer een stop gemaakt van drie kwartier in Beaune. Hierna zijn we doorgereden naar Lyon. Hier waren we rond 19:15 uur gearriveerd. We gingen dan eerst een bezoek brengen aan het oude gedeelte van de stad. We zijn toen langs een Kathedraal gelopen. Deze heet: Saint-Jean-Baptiste-et-Saint-Étienne. Na dit bezoek zijn we op eigen gelegenheid gaan avondeten. Ik heb pasta Carbonara gehad. Rond 21:30 uur gingen we naar het hotel. Om 23:00 uur moesten we aftekenen dat we op de kamers waren en konden we gaan slapen.

1. Oma en opa:
    10 april 2017
    Leuke verhalen chic dat we deze reis van jouw kunnen volgen. Heb een mooie tijd!